Vanliga frågor
Du betalar med Bank- eller Kreditkort.
- Vi tar inga andra betalsätt i dagsläget.
- Våra Köpvillkor finns här, som du också godkänner vid order.
Nekat köp?
Finns motivet XYZ?
- Om det inte visas på sidan, då finns det tyvärr inte. Följ oss gärna i sociala medier, som Instagram och Facebook för att ta del av de senaste nyheterna. Innehållet på Instagram kan du även se på en dator utan app eller särskild inloggning.
När kommer motivet XYZ?
- Det kan vi inte svara på, om det ens blir tillgängligt.
Jag och en vän har beställt samtidigt och vännen har fått sin order men min har inte kommit än, varför?
- Även om fler ordrar görs samtidigt så påverkas de av olika saker på väg till dig. Främst kan vi inte se vad som sker efter försändelsen lämnat vårt lager, paketen behöver nödvändigtvis inte hamna i samma postsortering. Spårningslänken du har säger dig en del om var din försändelse är. Om du får skickat via brevpost (PostNord) så uppger de själva att ett brev kan anses som försvunnet först efter 14 dagar.
Finns storleken ZYX att köpa?
- Endast de storlekar som anges finns tillgängliga.
När kommer storleken ZYX att bli tillgängligt?
- Det vet vi inte, om alls.
Kan jag få motivet ÅÄÖ signerat med en hälsning?
- Nej, distributören har alla produkter på sitt lager. Det finns ingen möjlighet att signera enskilda motiv.
Detta är en present, kan ni leverera före datum X3?
- Vi handlägger alla ordrar inom 3 arbetsdagar, varefter de går till transportör. Detta innebär att du ska lägga din order i god tid om det är en gåva.
Vilken status har min order, med nummer GP-XXXX?
- Se efter i din mailkorg, där bör du fått ett mail med ämnet ”Ditt Gestaltar printsen orderkvitto från (datum)” – det är en bekräftelse på att ordern är mottagen. När ordern är färdigpackad för leverans går ytterligare ett mail ut från oss, samt att du får en avisering via mail eller telefon när transportör är på väg med varan.
Kolla din order här
Kundtjänst via telefon:
0709548859
Vardagar
10:30 – 14:00