Kontakt ⋆ Gestaltar skiten
9
page,page-id-9,page-template-default,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose child-child-ver-1.0.0,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_right,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive,essbis_site
 

Kontakt

Vanliga frågor

Hur betalar jag?

Du betalar med Bank- eller Kreditkort.

  • Vi tar inga andra betalsätt i dagsläget.

Nekat köp?

  • Du behöva häva spärren för internet-köp hos din bank. Detta är en bra säkerhetsåtgärd många banker har per automatik idag.
    Alla transaktioner sker krypterat hos oss via https-protokoll.
  • Läs mer i nytt fönster till Nordea eller Swedbank.

Vanliga frågor om motiven

Finns motivet XYZ?

  • Om det inte visas på sidan, då finns det tyvärr inte.

När kommer motivet XYZ?

  • Det kan vi inte svara på, om det ens blir tillgängligt.

Finns storleken ZYX att köpa?

  • Endast de storlekar som anges finns tillgängliga.

När kommer storleken ZYX att bli tillgängligt?

  • Det vet vi inte, om alls.

Kan jag få motivet ÅÄÖ signerat med en hälsning?

  • Nej, distributören har alla produkter på sitt lager. Det finns ingen möjlighet att signera enskilda motiv.

Detta är en present, kan ni leverera före datum X3?

  • Vi handlägger alla ordrar inom 3 arbetsdagar, varefter de går till transportör. Detta innebär att du ska lägga din order i god tid om det är en gåva. Självklart vill vi att alla ska få sina varor snabbt, och gör vad vi kan!

Vilken status har min order, med nummer GS-XXX?

  • Se efter i din mailkorg, där bör du fått ett mail med ämnet “Ditt Gestaltar skiten orderkvitto från (datum)” – det är en bekräftelse på att ordern är mottagen. När ordern är färdigpackad för leverans går ytterligare ett mail ut från oss, samt att du får en avisering via mail eller telefon när transportör är på väg med varan.

Kontaktformulär

Vi besvarar meddelanden i tur och ordning, under kontorstid, vardagar.
Om ni väntar svar efter en tid – kan det vara så att frågan redan är besvarad i “vanliga frågor” här till vänster.

20170529
:  Vi ser att meddelanden inte når fram till oss som de ska, utan lagrats utan kopia till oss, vi har åtgärdat systemet och besvarar era frågor i tur och ordning. Tack!

[]
1 Step 1
NamnDitt namn
Beskriv orsaken till att du kontaktar oss
0 / 300
Previous
Next